About Me

My Photo
shah alam, selangor, Malaysia

Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 31 December 2012

2012 derita dan gembira

permulaan 2012 yang kurang baik pada aku.. sebab terlibat dengan kemalangan pada awal bulan dua 6.2.2012 sehari selepas akid 6bulan. tapi tuhan lebih sayang kan aku.. and aku lebih bersyukur after tu. sebab masih berpeluang untuk terus melihat akid membesar depan mata. dan jaga akid.. alhamdulillah..




pengakhiran untuk 2012 .. Allah kasi aku ganjaran lebih besar. yang aku tunggu.. dan memang aku rancang untuk mengandung akhir tahun 2012 or awal tahun 2013. so tuhan tak bagi aku tunggu lama. sebab mungkin. ini adelah reward sebab aku berjaya harungi dugaan hebat itu. thankyou ALLAH.. dalam debar aku terima rezeki yang Allah kasi. sooonnn akid akan jadi big brother!

harapan untuk tahun baru.. tak banyak.. just mahu kumpul harta.. nak tingkat kan taraf hidup... bagi kasih sayang kat akid dan baby sebaik2 nya... tak akan sekali aku sia-siakan dua anugerah terindah...

oh.. nak mohon bersalin normal dan mudah.. dan di berikan kesihatan yang baik pada aku , syed dan akid.. serta kaum keluarga.. aminnnn.....


overall.... 2012  banyak mengajar aku... erti kehidupan.. dan lebih menghargai... kesihatan yang ada... adik akid perempuan ke lelaki.. aku tak kisah. janji sihat dan sempurna sifat... niat nak bagi akid kawan... so akid... mama loves u so much! kamu cinta pertama mama... mama janji.. mama tak akan abaikan kamu.. even ada adik nanti ok! percaya lah.. setiap apa yang mama buat. semua nya untuk kebaikan akid.. (if u read this...) soon la kan bila dah pandai baca... plis take care ur adik2...


kepada syed... i love u so much!! more than you knw!

2 comments: